Welcome!

By registering with us, you'll be able to download our free csgo hacks, buy our premium csgo cheats, discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

singularity | Premium & free undetected csgo hacks / csgo cheats

FeaturedPosts
Welcome to Singularity

Welcome to Singularity

  • #SNGLRTY
Read our Reviews

Read our Reviews

  • #SNGLRTY
Sales and Coupons

Sales and Coupons

  • #SNGLRTY
F.A.Q.

F.A.Q.

  • #SNGLRTY
Shoutbox
  1. elliot. @ elliot.:
    :cool:
  2. @ nicodc:
    elliot
  3. @ nicodc:
    @elliot
  4. @ nicodc:
    i have a problem
  5. HitmanxDylan @ HitmanxDylan:
    whats ur prob
  6. HitmanxDylan @ HitmanxDylan:
    @nicodc, whats ur problem?
  7. @ nicodc:
    i cant see
  8. @ nicodc:
    the message of a bot
  9. @ nicodc:
    already bought aX
  10. YoungRichie @ YoungRichie:
    Please be patient!
  11. YoungRichie @ YoungRichie:
  12. @ nicodc:
    The requested page could not be found.
  13. YoungRichie @ YoungRichie:
    Please try a new browser!
  14. @ nicodc:
    still
  15. ZEPHYR @ ZEPHYR:
    @nicodc please make a support ticket with a screenshot of your PayPal purchase including the following: transaction Id, date of purchase, and PayPal email address
  16. @ reeTakenJuice:
    wtf
  17. @ reeTakenJuice:
    the free cheat doesnt even work
  18. @ reeTakenJuice:
    i loaded in game, there was no walls "always active" and nothing happened with mouse5
  19. iFireZ @ iFireZ:
  20. iFireZ @ iFireZ:
    free game until tomorrow guys
  21. @ zawyy:
    freex is turning off every few rounds.
  22. @ zawyy:
    is turning off auto. I have to re-open it again.
  23. @ zawyy:
    any help?
  24. @ 1touch2death:
    guys can i play wid aX cheat in popflash ?
  25. iFireZ @ iFireZ:
    @1touch2death Popflash only use a server side anti cheat , right?
  26. @ auzira:
    freeX just stopped working
  27. @ tikitiki:
    if it's not working now they updated it again and it does not work anymore
  28. @ Govnojbg:
    update pls
  29. @ kool:
    update !!
  30. @ LheaB:
    can you guys wait?
  31. @ gabriel258:
    freex is working?
  32. @ zenin14:
    Just wait for the update of freeX
  33. @ DoubleEdge:
    ^
  34. @ rocky:
    hw long more?
  35. @ rocky:
    ?
  36. @ rocky:
    can use now?
  37. @ mrstuani:
    Have any predictions?
  38. @ rocky:
    any update
  39. ZEPHYR @ ZEPHYR:
    It's updated everyone!
  40. valx @ valx:
    @elliot whens the new update for sinq.ax coming out? :D
  41. valx @ valx:
  42. ZEPHYR @ ZEPHYR:
    Soon
  43. ZEPHYR @ ZEPHYR:
    You saw the image updates right?
  44. valx @ valx:
    Nope i havent o;
  45. ZEPHYR @ ZEPHYR:
    Oh lemme show you
  46. valx @ valx:
    @elliot. you're a legend <3
  47. @ jonnyskinns:
    why is the free cheat sinq.freex causing FPS drop
  48. @ jonnyskinns:
    Original FPS -120
  49. @ jonnyskinns:
    GPS after injecting- 45
  50. @ jonnyskinns:
    FPS*
  51. ZEPHYR @ ZEPHYR:
    What
  52. @ Reezuhhh!:
    Hi Dad Zeph
  53. Splex @ Splex:
    Hey make sure to join SebastianTZ Giveaway the price is 1x Month our Premium Cheat aX. https://singularity.wtf/threads/giveaway-1-month-sinq-ax-subscription-giveaway.3075/
  54. colex @ colex:
    Is the league system working? I didnt get eny singulars for winning yesterday
  55. houssembr @ houssembr:
    @1touch2death i used the free on it and worked fine
  56. valx @ valx:
    @Splex ef u for trying to steal from me ;-;
  57. valx @ valx:
    @colex the league system is glitched
  58. colex @ colex:
    @valx ye i noticed
  59. @ jones123:
    !status
  60. colex @ colex:
    Is the league gonna be fixed ?
  61. RobertTheDankDuck @ RobertTheDankDuck:
    Eyehhhhh my ax isnt showing chams any fix?
  62. @ 1touch2death:
  63. @ 1touch2death:
    @ZEPHYR do you know how to remove the option which makes all walls and other invisible?
  64. @ 1touch2death:
  65. Splex @ Splex:
  66. @ loadedcrown:
    @Splex how to get new freex?
  67. valx @ valx:
    @colex I've talked to zephyr bout it but they say its fixed even though its definitely not lol
  68. valx @ valx:
    what can you do ;-;
  69. valx @ valx:
    Its not like theres a track for previous league points
  70. Splex @ Splex:
  71. @ 1touch2death:
    @Splex do you know how to remove the option when i kill someone with hs and his body is flying? Thx <3
  72. valx @ valx:
    @1touch2death you gotta put ur ragdollforcemultiplier to 0
  73. valx @ valx:
    btw its under Visuals>Other
  74. colex @ colex:
    @valx @ZEPHYR yeah its defenitely broken.. i hope they fix it, becost its the only good way to earn singulars :cool:
  75. valx @ valx:
    I know how it works LOL ive been doing that if i really wanted singulars

Singularity

News New

Be always up to date! Here we publish announcements about our CS:GO cheats and our service (Reportbot, Steamhourboost & more)
Threads
23
23
Threads

Promotion New

Giveaways, Discounts & more
Threads
12
12
Threads

Public Area

Public Releases New

Here you can find/post public Releases from other members.
Threads
3
3
Threads

Discussion New

Discussions about everything possible.
Threads
47
47
Threads

Media New

Post videos, pictures or music.
Threads
68
68
Threads

Marketplace

Private

Giveaways New

Private
Private

Customer Area

sinq.aX New

sinq.aX
Sub-forums:
  1. Support
  2. Settings
Private

sinq.eX New

sinq.eX
Sub-forums:
  1. Support
  2. Settings
Private

sinq.freeX New

sinq.freeX
Private

Cheat status

sinq.aX UNDETECTED
sinq.eX UNDETECTED
sinq.freeX UNDETECTED

Latest eCommerce products

Latest Shop items

Forum statistics

Threads
548
Messages
2,882
Members
28,456
Latest member
007
Top